סיבות עיקריות להשקעה בנדל”ן

יש המון סוגים של השקעות שעשויות להניב רווחים, אבל אם אתם מחפשים השקעה איתנה ויציבה שיכולה להניב לכם רווחים נאים עם הזמן, השקעה בנדל”ן היא חלופה שכדאי להניח על השולחן. נכון שאתם יכול להרוויח רווחים אדירים בשוק ההון תוך זמן קצר, אך בדרך כלל האיום הוא גם גבוה יותר, במיוחד במצבי קיצון. השקעה בנדל”ן כאשר קיימת אי וודאות עזה בשווקים יכולה לספק לכם קצת יותר ביטחון והרגעה.

ישנן 4 אפשרויות עיקריות להשקעה בנדל”ן שכל משקיע צריך לחשוב עליהן:

רכישת דירה להשקעה בישראל

היתרונות של רכישת נכס בישראל לתפקידי השקעה כוללים: תנאי מימון נוחים בכל הבנקים, שוק יציב למדי שנמצא בצמיחה בעשר השנים הקודמות, כמו כן, הקרקע קרובה אליכם וניתן לפקח עליה ולטפל בה די בקלות. אפשרות אחרת היא כמובן לרכוש דירה ולשווק ברווח לאחר תקופה מסוימת בה היה רווח בשווי הבית. העלות האופיינית לדירה בישראל כיום היא כ -1.5 מיליון שקל, יחד עם עלות כניסה למשכנתא מקסימלית היא כ -500,000 שקל (30 אחוז משווי הנכס). ניתן גם לגלות יישובים ואזורים בהם מוצעות דירות בסכומים מופחתים ומספקים תמורה נאה כתוצאה מהקרבה לעמותות אקדמיות, יצירת אזורי תעשייה, כבישים ראשיים בבנייה, ביקוש גובר ועוד ועוד. .

נכס להשקעה בחו”ל

דירות להשקעה בחו”ל נחשבות לתחנת השקעה מבטיחה במיוחד עבור משקיעים ישראלים. היתרון הברור של השקעה זו הוא שמחסום הכניסה הנמוך מאוד, שכן העלויות של הרבה מהדירות הזמינות להשקעה במגוון מדינות בחו”ל אינן עולות על 100,000 דולר, אפילו במקומות בסיסיים ומבוקשים. תשואת ההשקעה בדירות אלו עשויה לעלות על 8 אחוזים בכל שנה, או שהרווח בדרך כלל נאה ומצדיק את ההשקעה. בנוסף, מעבר לים תמצאו אפשרויות רבות יותר לרכישת נכסי השקעה וגם באפיקים מגוונים בהרבה המותאמים למשקיעים בעידוד, למשל Multi-Family(רכישה קבוצתית של מתחם בית למטרות חכירה). החסרונות העיקריים בקניית מדינה זרה הם היעדר הנגישות אל הנכס בשל המרחק והקושי היחסי לבחור את הנכס במידה ופועלים ללא ידע קודם ו / או ייעוץ מומחה.

השקעה במשרדים
השקעה במשרדים נחשבת אף היא לשכיחה בתחום הנדל”ן כך שהשילוב של מס רכישה נמוך וכן עלות כניסה נמוכה להשקעה (עד 500 אלף שקלים ברוב הפרויקטים) יוצרים השקעה בה ניתן להרוויח תוך זמן קצר יחסית.

רכישת נכס חקלאי להשקעה

אנשים המעוניינים לקצור רווחים גדולים שעלולים במקרים מסוימים להגיע לעשרות אלפי אלפי ועשרות אלפי תשואות אחוזים וחושבים להשקיע בטווח הארוך, רכישת נכס חקלאי בהליכי ייעוד מחדש עשויה להיות פיתרון מוצלח ביותר. הוצאות הכניסה להשקעה בנכס מתבססות על כ -250,000 ₪ בממוצע ובמספר תוכניות שווי הנכס עולה וגדל ככל שמתקרבים לרגע של הפשרה והעמדת הנכס לבנייה. למרות שקיים סיכון משמעותי שאזור מסוים לא יופשר בסיום או שההפשרה תידחה לעשורים רבים, אם תקבלו נכס שנמצא בייעוד מתקדם ואסטרטגיות שמקבלות עלייה בעיריות הרבות והמקומיות. מועצות, אז ההשקעה עשויה להתברר כהשקעה חכמה

ממה חשוב להיזהר כאשר משקיעים בנדל”ן?

השקעות בנכסים עשויות להיראות משתלמות ונראה שרבים מרוויחים מעובדה זו – בעלי המניות, הסוכנים, היועצים, אולמרבה הצער, שרלטנים הרבים שמציפים את האזור. הם מציגים פבני המשקיעים הלא מנוסים מצגים פיקטיביים (למשל, הצהרה על נכסי השקעה שהולכים להפשיר בתקופה ממש קצרה ולא מציאותית, צילומים וסימולציות מפוברקות של דירות להשקעה בחו”ל כאשר למעשה הם נראים שונים לחלוטין. , עסק פזיז והכוונה של קבוצות קנייה ועוד ועוד). חשוב להיזהר ממקרים שכאלו ולמעשה כיום כיום אין שום סיבה להיטרף להחלטות מוטעות או להתנהלות מטעה, מכיוון שרוב המידע זמין, נגיש ובהישג יד ברשת.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *